6 Aralık 2014 Cumartesi

WHAFF Rewards Uygulamasıyla Para Kazanma



WHAFF Rewards ile sizde kazanın.

Ancak sadece Android cihazlar için geçerlidir.

Nasıl Çalışır :



Ref Sistemi : Birini kodunuz ile üye ettiğinizde her 2 kişide 0.30$ kazanır.(AM28109)

Daily Missions : Günlük görevler ile 0.05$ - 0.25$ arası kazanırsınız.

Premium Picks : Premium görevler ile sabit olmayan miktarlar kazanırsınız.

Whaff Picks : Günlük değişen görevler ile kazanırsınız (Daily'den farklıdır).


Kim Android telefonunda oyun oynamıyorkı kim telefonda vaktini harcamıyorkı
sizde sürekli telefonunuzun başında uğraşıyorsanız,Boşa uğraşmayın en azından para kazanın
çeşitli eğlenceli uygulama indirerek hem para kazanın hemde eğlenin.
Sürekli okey 101 oynayan biri olaraktan, uygulama 101 oynayanlara para kazandırıyor bence deneyin
ben denedim memnunum,yorumlarınızı bekliyorum :)





EĞER BENİM REFERANSIMDA ÜYE OLURSANIZ UYGULAMAYA HEM SİZ HEM BEN KAZANACAĞIZ


REF KODU: AM28109










0 yorum:

Yorum Gönder

 
Ping your blog, website, or RSS feed for Free