3 Mayıs 2015 Pazar

POİNT BLANK HİLELERİ

POİNT BLANK HİLESİ

Point Blank ÖZEL hile Bomba



point-blank
Merhaba arkadaşlar daha önce sitemizde yayınladığımız maincit wallhackin güncel sürümüdür iyi eğlenceler

Özellikler ve Kısayol Tuşları:
☯ F11 = WH NameTag
☯ F12 = Holvest, GM, Skill, HP120, Damage, No Respawn, Dual Bom

Kullanımı:
Dosya içindeki programı çalıştırın oyunu başlatın oyuna girince hile ekran agelecek yön tuşlarıyla istediğiniz özelliği aktif edebilirsiniz

Turbobit:Point Blank Maincit Wallhack.. ( İNDİR )


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Point Blank Pbkaybo Wall Name isim WallHack


1z1x
Merhaba arkadaşlar hileyi denemedim amam büyük ihtimla Tr serverında çalışmıyor bana kalırsa boş yere indirip zaman harcamayın brezilya serverında %100 çalışıyor resimde gördüğünüz kısayol tuşlarıyla hileyi aktif ediyorsunuz iyi eğlenceler

Kullanımı:
Dosya içindeki programı çalıştırın daha sonra oyunu başlatın

Turbobit: Point Blank Pbkaybo Wall Name.. ( İNDİR )



Point Blank Turkey Duvara Girme Hilesi


pbtrhack
Merhaba arkadaşlar point blank Türkiye serverında kullanabileceğiniz duvara girme hilesi kullanımı hem yazılı hemde videolu anlatılmıştır iyi eğlenceler

Kullanımı:
dosya içindeki perx injectoru çalıştırın PointBlank.exe yerine başka birşey yazılıysa ilk olarak onu düzeltin büyük küçük harfleri aynı şekilde yazın browseden dosya_co_PBTrainer_.dll dosyasını seçin ve oyunu başlatın
NOT: msvcr110.dll hatası verirse dosya içindeki msvcr110.dll dosyasını point blankın kurulu olduğu yere atın


Turbobit: Duvara Girme Hilesi... ( İNDİR )


Point Blank LevelRapido Aimbot 30 Mart 2013


levelrapido
Arkadaşlar daha az önce hack yok diye konu açtım fakat oyunda herkes aim kullanıyo levelrapido aimhackin çalıştığını duymuştum fakat resimdeki gibi login ekranında kullanıcı adı ve şifre yazdıktan sonra çalışmayı durdurdu deyip kapandığı için paylaşmamıştım her 2 bilgisayarımdada denedim birisi xp diğeri win 8 ama sorunu çözemedim her 2 pcdede deepfrize olmasından kaynaklı olabilir oyunda o kadar çok aimi görünce paylaşmaya karar verdim
  
Kullanımı:
Öncelikle aşağıdaki linkten programı indirin Buradan kayıt olun ve programı çalıştırın resimde gördüğünüz ekran gelecek login olun gerisini bende bilmiyorum :D çünki hata veriyor yukarıda açıkladım iyi eğlenceler
Virus Total: Point Blank LevelRapido Aimbot

İndirme Linkleri:

Turbobit Point Blank LevelRapido Aimbot... ( İNDİR )




Point Blank Wallhack

Merhaba arkadaşlar wallhack hilemiz eskidir fakat hala sorunsuz çalışmaktadır

Özellikler:
Wallhack
No sis
CT Terror Wallhack
ve dahası

Kullanımı:
Dosyayı oyunun kurulu olduğu yere atın ve oyunu normal şekilde başlatın oyuna girince hile ekrana gelecek yön tuşlarıyla hilede seçim yapabilirsiniz iyi eğlenceler















0 yorum:

Yorum Gönder

 
Ping your blog, website, or RSS feed for Free