22 Mart 2014 Cumartesi

Hesap Güvenliği Hakkında Dikkat !


Yeni Yorum Var

Son günlerde forumda gelen ömleri dikkate aldıgımda ilk ilgimi çeken şey keylogger yayan adiler oldu.

Keyloggerdan haberi olmayan üyelerimizin bilgisayarlarına keylogger atarak hesap yada hile bilgilerini alarak insanları dolandıran haysiyetsizlere önlem olarak bu konuyu paylaşma ihtiyacı duydum doğrusu.

İlk önce lütfen yönetim haricinde kimsenin özel mesaj ile verdiği dosyaları indirmeyin.

Yönetim üyesi oldugu anlamak için mesajın üst tarafında kişi bilgileri çıkar orada rankında Kurucu,Admin,Co-Admin şekilde yazan kişiler yetkilidir ve bu kişilere güvenebilirsiniz, fakat diğer kişilerden dosya almayın.

Kimseye TeamViewer vermeyin, yönetim haricide tabiki onlara güvenebilirsiniz.

Keylogger yediğimi düşünüyorum, ne yapmalıyım?

Bundan kurtulmak için ComboFix indirin programı kurun ve açın hemen ardından bilgisayarınızı taratın bulunan dosyaları silmesine izin verin programın ve sonra bilgisayara reset atarak düzeltin ve tüm aktif şifrelerinizi mutlaka değişin.

Lütfen keyloggercılara prim vermeyin.


Soru ve sorunlarınızı konu altından sormaktan çekinmeyin.


1 yorum:

 
Ping your blog, website, or RSS feed for Free