15 Şubat 2014 Cumartesi

Dr Driving Sınırsız Para ve Altın Hileli APK [ÇALISIYOR] 15.02.2014


Dr Driving Sınırsız Para ve Altın Hileli APK [ÇALISIYOR] 15.02.2014

Herkesin severek oynadigi Dr.Driving oyununun sınırsız para ve altın hileli olarak sizlere paylasiyorum.
Oyuna başlarken 999999 altın ve 999999 para li olarak başlarsınız.
Artık o parayla ne yapip ne yapmayacaginiz size kalmış  :)
Ben tüm arabaları açtırdım ve yükselttim.
Bazıları bu oyunun hilesi olmuyor diyor fakat ben paylastim gördüğünüz gibi :)

                                                                                                        Kurulum

Oyunu apk olarak yukleyin.
Önceki dr.driving oyununu silin ve bunu kurun. Oyuna girerken zaten görüceksiniz sinirsiz altın ve paranizin olduğunu :)
Rar şifresi : www.oyunseviyoruz.net

0 yorum:

Yorum Gönder

 
Ping your blog, website, or RSS feed for Free