15 Şubat 2014 Cumartesi

Dragon City Altın Hilesi


Merhaba sevgili Dragon City severler. Sizlere oyunda fark atmanız için mükemmel hileler vermeye devam ediyoruz. Şimdi ki hilemiz Dragon City Altın Hilesi. Güncel olan bu harika Dragon City hilesinde gerekli siteye yönlendirildikten sonra session ıd ve facebook ıd bilgilerinizi girip, 10M, 20M , 50 M, 100M gold seçeneğini seçip submit demeniz gerekmekte. Bu hileyi defalarca uygulayabilir ve Dragon City Sonsuz Gold‘a sahip olabilirsiniz.



[Resim: wOvjDD.png]

Gerekli Hile Sitesi TIKLA
NOT: Hile anlatım videosu temsilidir. Fakat Hile yayınlanmadan 15 dakika önce denenmiştir. ve Sorunsuz çalışmaktadır.
NOT: Hile 10M, 20M , 50 M kodları çalışmakta fakat 100M çalışmadı arkadaşlar. Denemenizde sıkıntı olmaz. Çalışan her birini defalarca hata verene kadar alın. ben 300M dan fazla altın kazandım ve sıkıldım bıraktım

[Resim: xADjXB.png]


.

0 yorum:

Yorum Gönder

 
Ping your blog, website, or RSS feed for Free