9 Haziran 2015 Salı

TOMB RAİDER HİLELERİ

TOM RAİDER HİLESİ


Tomb Raider: The Last Revelation(Pc-Hile kodu)

Seviye Atlama:
Lara'yı pusulaya bakarak tam olarak kuzeye baktırın. 'Inventory' (eşyalar) ekranına girin ve pusulaya bir göz atın, eğer tam kuzeye baktırabilmişseniz pusulanın iğnesi şeffaflaşmış olmalıdır. Değilse çıkıp tekrar deneyin. Başardıktan sonra 'Load Game' ekranına girin ve H + E + L + P tuşlarının hepsini birden basılı tutun, ve bırakın. 'Inventory' ekranını kapatın ve sonraki seviyeye geçin.
Sınırsız Eşyalar (items):
Yukarıdaki gibi kuzeye bakın, 'Inventory' (eşyalar) ekranına girin. Küçük ilkyardım çantasına (small medipak) gidin ve G + U + N + S tuşlarının hepsini birden basılı tutun, ve bırakın.


Tüm silahlar:
Önce yukarıdaki Sınırsız Eşyalar hilesini uygulayın. Sonra 'Inventory'den çıkın, ve tekrar girin. Büyük ilkyardım çantasına (large medipak) gidin ve W + E + A + P + O + N + S tuşlarının hepsini birden basılı tutun, ve bırakın.
Tam kuzeye bakmanın kolay yolu: Kuzeye bakan tırmanacak bir yer bulun ve tırmanın, sonra da gidip 'Inventory' ekranında pusulayı kontrol edin.


Tomb Raider:Legend(Pc-Hile kodu)
Oyun esnasında aşağıdaki tuşlara basın
















  • [Backspace]+[7] - Ölümsüzlük.
  • [Backspace]+[3] - Sınırsız cephane.
  • [Backspace]+[4] - Sınırsız el bombası.
  • [Backspace]+[5] - Sınırsız Shotgun mermisi.
  • [Backspace]+[6] - Sınırsız SMG mermisi.
  • [Backspace]+[8] - Tek vuruşta ölüm.
  • [Backspace]+[2] - Düşmanın canını görürsünüz.
  • [Backspace]+[1] - Textureless Modu.
  • [Backspace]+[9] - Excalibur'a sahip olursunuz.
  • [Backspace]+[0] - Soul Reaver'a sahip olursunuz.








  • Tomb Raider: Chronicles(Pc-Hile kodu)




    Seviye atlama
    Tam kuzeye dönün, inventory ekranına gidin, "load game"in üzerine gelin, L + I + F + T tuşlarına basın ve basılı tutun.
    Tüm silahlar
    Tam kuzeye dönün, inventory ekranına gidin, "large medipak"in üzerine gelin, C + T + R + L tuşlarına basın ve basılı tutun.
    Tüm eşyalar
    Tam kuzeye dönün, inventory ekranına gidin, "small medipak"in üzerine gelin, A + L + T + G + R tuşlarına basın ve basılı tutun.
    Ölümsüzlük
    Tam kuzeye dönün, inventory ekranına gidin, "flares"in üzerine gelin, F + I + R + E tuşlarına basın ve basılı tutun.


         Tomb Raider III: The Lost Artifact(Pc-Hile Kodu)   


    Bu hileyi bütün bölümlerde çalıştırabilirsiniz...

    Bölüm geçme:
    1- silahlarınızı çıkartın
    2- bir adım ileri
    3- biradım geri
    4- çömelin ve kalkın
    5- etrafınızda üç kez dönün
    6- ileri atlayın







    Tomb Raider III: The Lost Artifact(Pc-Hile Kodu)



    Oyunda bolüm atlamak için:br> Öncelikle silahlarınızı çıkarın, 1 adım ileri, çömel, 4 tur dön ve ileri zıpla (Not: bu hile oyunun başında işe yarar ilerleyince işe yaramaz, eğer yaparsanız Lara ölür ya da patlar)
    Cephane İçin:
    Öncelıkle silahlarınız çıkarın, 1 adım ileri, çömel, 4 tur dön ve geriye dogru zıpla (Not: bu hile oyunun başında işe yarar ilerleyince işe yaramaz, eğer yaparsanız kız ölür ya da patlar




    Tomb Raider III: Adventures of Lara Croft(Pc-Hile Kodu)



    Aşağıdakileri sırayla Lara'ya yaptırın:
    Seviye Atlama:

    1. Tabancayı çekin
    2. Bir adım geri gidin
    3. Bir adım ileri gidin
    4. Eğilin ve kalkın
    5. Sağa doğru 3 tur dönün
    6. İleri zıplayın
    Tüm Silahlar:
    1. Tabancayı çekin
    2. Bir adım geri gidin
    3. Bir adım ileri gidin
    4. Eğilin ve kalkın
    5. Sağa doğru 3 tur dönün
    6. Geri zıplayın
    Lara'yı patlatın:
    1. Bir adım geri gidin
    2. Bir adım ileri gidin
    3. Eğilin ve kalkın
    4. 3 tur dönün
    5. Geri zıplayın













    0 yorum:

    Yorum Gönder

     
    Ping your blog, website, or RSS feed for Free